En vecka

Nu, idag har vi haft träningsuppehåll i precis en vecka. Vilket betyder förbud från allt som har med friidrott att göra, jag får inte ens stsicka ut och springa!!
En vecka har gått, två hela veckor kvar!!
Och det gör mig redan galen, jag har så mycket energi över att jag inte vet jag jag ska göra, att hitta på något att göra med all tid är nästan ännu jobbigare. Att jag dessutom varit halvt död i en vecka nu på grund av förkylningen gör det inte bättre. Igår var första dagen jag var ute och rörde på mig utan att bli helt utmattad och utan att få hosta. En inte särskilt lång promenad i snigelfart. Idag cyklade jag till farmor och farfar, grymt härligt!
Farmor bjöd som vanligt på godis kakor och paj med "vaniljvisp". Farfar var lika glad som vanligt och satt som vanligt och tittade på sport på tvn. Men farmor var mer krok-ryggig och stelare än vanligt, har börjat äta varan(blodmedicin) och har jobbig hjärtklappning fick jag veta. Det var inte som vanligt och inte bra heller. Lilla älskade farmor.

Godnatt världen, puss

Varför ska alltid de bästa människorna råka ut för något
Du får se till att bli bättre igen, farmor

Kommentarer
Postat av: sara

jobbigt med träningsuppehåll ju, fast då blir det extra roligt när du börjar igen ;)

2008-09-21 @ 22:13:05
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0