Det börjar visst bli höst, men den är aldrig lika grym och svartvit som man tror

Hemma från skolan idag och nu är jag så rastlös så jag spricker. "Är du dum?!" tänker du då, "det är ju jätteskönt att vara hemma själv och ta det lugnt".
Jojo, en eller två timmar kanske. Men när klockan blivit tolv och det var dags för lunch hade jag varit själv i tre timmar och sett hela spiderman 2 och hunnit med en massa mer. Då skulle jag vara hemma själv i över tre ttimmar till! Sjukt långtråkigt kan jag berätta. Men jag har iallafall hunnit med en massa i matten och ännu mera skolarbeten, det mesta jag skulle ha gjort, förutom spanskan. Jag skulle översätta två texter och skriva en text. Men va fan! Hur kan man översätta en text när de ord man inte kan varke nfinns i ordlistan i boken eller i andra ordlistor? Jag gav upp, jag ska kämpa i de flesta ämnen, men för tillfället tar jag det lugnt i spanskan. Jag ska bara se till att klara provet som kommer snart.

Jag är redan grymt less på hösten, på höstsnuva, mörka kvällar, kalla vindar(stormar) och på en sol som inte längre värmer. Så i min leda sitter jag och lyssnar på Winnerbäck och harändrat min design till en annan lite roligare :) Wii!
Nu ska min lilla bror ha datan så jag ska nog ge han den nu.

Puss

En gång till?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0