Men det ända som egentligen betyder något är här och nu. Inte då och inte sen

Trött så sjukt, grymt trött bara. Trött i ögonen. Trött i huvudet. Trött i hela kroppen. Trött i munnen. Psykiskt trött och fysiskt trött.
Idag på träningen lyckades jag till och med känna hur det är att vara trött i öronen. Ja, jag var trött även i öronen.
Och riö-teorin var lika givande som vanligt. Fast idag gjorde jag faktiskt flera frågor, jag läste och vsrade fel på frågorna. Men ändå, jag svarade på frågorna. Fast Pontus satt även hela denna teorilektion "Anna, vad är svaret på 21? Vad är svaret på 22? Få se vad du skrivit på 23?" Och när han frågade Linus vad har skrivit på vad som händer när man "går in i väggen" fick han till svar att då får man en bula i pannan. Kanske inte så konstigt att han inte frågade Linus mera. Mycket mycket duktiga friidrottare på teorin måste jag säga!

Nu. Rakt till sängen.
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Anna då... trött i öronen? xD

Ont i öronen har jag hört, men aldrig trött i öronen!

Ska du gå på filmfestivalen på lovet? =)

<3

2008-10-23 @ 22:54:46
URL: http://designofemma.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0