Strawberry fields forever

Jag vill hem.
Jag vill snacka om idioter med Karro & co och bara överdriva min ilska lite.
Jag vill hem och flumma, och spela shack men Sabina och Karro(hmm.... jag hoppas ni är oseriösa?).
Jag vill träffa Anna och Madde! Gå på bio eller nåt.
Jag vill ligga på ett golv och skratta åt jag-vet-inte-vad med Eve tills hag får ont i magen.

Jag vill glömma. Jagbryr mig inte längre om vad som hände. Det bliv fel. Ja, visst. Men kan du någon gång acceptera det och lämna mig ifred.

Det där lät deppigt. men jag är bara less. Glad och väldigt lyckligt för saker och ting är bra nu, men less på vissa saker.

Ha det underbart. Snart är jag hemma!
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: sabina

asså jag var seriös! vi ska spela schack! hahah not!

2008-10-30 @ 13:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0