Jag liksom väntar på en vårdag i November, tror mig skymta värmande solstrålar

Jag och mamma har virrat runt på stan idag. Vilket betyder att nu är vi fattigare på pengar men desto rikare på kläder.
Fast ändå, jag kom inte hem med något som jag behövde. Det jag verkligen borde köpt blev inte köpt den här gången heller. Och som vanligt, när jag ska ha spikskor så finns de inte i min storlek. Såklart, fast denna gång fanns de iallafall på Nikes europalager så de går att beställa. Men innan vi beställer vi gör ett nytt försök imorgon på Löplabbet i Solna.

Innan vi hade kommit tillbaka hit lyckades vi också köpa ett kilo kantareller. Ett kilo liksom! Har du sett hur mycket ett kilo kantareller är? Vi kommer få äta kantareller till frukost, lunch och middag i flera dagar. Sjukt, men bra försäljare. Allting på hötorget reades ut för klockan var så mycket, och mamma skulle ha blommor(världens största bukett) så vi råkade(iprincip råkade) köpa massa frukt och kantareller innan vi kom därifrån.

Jag är så grymt trött, så obeskrivligt trött. Jag somnar så fort jag lägger mig ned, även när jag inte ligger ned, vilken tid på dygnet det än är. Och jag har inte varit pigg på flera veckor. Är det hösten som gör det, eller sover jag för lite? Jag har föresten inte tid att sova mer, så det går det ju inte att göra så mycket åt. Men pigg måste jag bli på nåt vis. Jag kanske ska börja nu.
Godnatt och sov så gott! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0