I wanna tell you a good song

Hejhopp norrlänning!
Nu sitter jag nere i Nacka i ett vitt och gult hus(sånt här arkitektgrejs du vet), med alldeles för många gula väggar. Är de någonting jag inte gillar är det gula väggar. Just detta rum är ändå okej för väggarna är iallafall inte sådär äckligt gula.
Vi kom hit igår vid middagstid och som vanligt så lyckas jag bli så grymt uttråkad när jag är här.
Så för att fördriva tiden, så jag kan komma härifrån igen, gör jag sådant jag aldrig har tid med hemma. Idag har jag varit ute och sprungit i två timmar(och märkte att mitt lokalsinne svikit mig), hittat ett par riktigt bra hörurar att lyssna på musik genom, satt mig ner och teknat en lång stund, försökt lära mig spela med ackord och nästan lyckats, ätit godis. Och även planerat turen till Stockholm imorgon. Jag och kissen har också suttit och filosoferat om livet, eller något annat värt att filosofera om.
Klockan är ändå inte mer än tre!!
Snart är det fika, igen. Nu, rättare sagt är det fika.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0