This ain't what you think

Efter första veckans träning, den som skulle vara den lättaste veckan, har jag ont i hela kroppen. Jag är verkligen slut och inte blir det bättre av att jag har sovit för lite.
Träning måndag till fredad med förhållandevis lätta träningar. Iallfall om man jämför med ifjol. Så inte trodde jag att det skulle göra så här ont. Det är jobbigt att sitta still, för det är då jag känner hur det liksom kryper i hela kroppen och rör jag på mig känner jag bara tröttheten i varenda liten muskel i hela kroppen.
Fast särskilt pepp på att träna i fredags var jag inte. Och verkligen inte Eve heller. Träna fredagar tre till fem, det är inte snällt.

Igår samlade Emma ihop en massa tjejer från våran tid på Valla och vi satt och pratade gamla barndomsminnen. Nej, det gjorde vi inte. Men vi umgicks, åt tårta och hörde knappt teven för allt prat. En lyckad kväll och äntligen tid för att fira Maria. Och påtal om Maria, det finns en chans att du läser min blogg. Så då kan jag passa på att meddela att jag tror du ska hålla dina ideer och fantasier, om mig och en viss person, för dig själv. Jag träffar antagligen denna mäniska någon gång nästa vecka, men inte som i dina fantasier. Och om du fortsätter fantisera högt kommer jag bara tänka på dig och allt du säger, det blir väldigt komiskt och grymt pinsamt. Hahaha.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll. Ska vara hemma, titta på tv och sova. Grymt skönt faktiskt och det behövs nu.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0