Underbart underbar

Har du någon gång vaknat upp och känt att den där lilla orolighetskänslan i magen försvunnit? Att det är något du tänkt på eller oroat dig för som helt plötsligt inte känns jobbigt längre?
Jag vaknade upp för någon dag sen och kände något som inte funnits där förut, eller kanske tvärtom. Att något försvunnit. Och liksom, känslan av att "nej-jag-bryr-mig-faktiskt-inte-alls-längre" var total. Det var underbart. Kanske att det var längesedan det verkligen bekymrade mig, men att det helt plötsligt inte rörde mig totalt förvånade mig nästan. Hur mycket jag än försökte bry mig så gjorde jag det inte. Så underbart!

Och igår var Pryts på besök på cirkusen. Tittade i spegeln och "Nämen shit". Jag har lovat att jag ska vara vig i axlarna till jul då han är tillbaka, får se hur det går. Jag ska träna rörlighet varje kväll. Men att jag ska lära mig mördar-rullningar någon gång i livet är nog för stor förhoppning. De lätta ska jag kunna det här året.

Och idag var det träning i göviken. Eve hittade dit! -Wow! säger jag bara. Jag är så grymt otroligt glad över att träna med FIG i år. Träningen idag var kul, givande och inte ångest-framkallade, hemsk och tråkig. Så underbart!

Nu borde jag sova. Såå underbart!
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Evelina

Anna vad menar du med det där... haha jag kom bara lite sent förra gångenxD HAHAH

2008-11-04 @ 23:28:39
URL: http://evely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0