Something good?

Jag är hemma nu! Skönt, men jag är så trött så nu orkar jag inte skriva mer.

Sabina är lycklig ikväll har jag hört!

Vad jag håller på med kan man undra. Eller jag undrar iallafall.

Var är träningen imorgon? Vilken tid? Fan vad jag har noll koll.

Jag ska sova nu och vakna som en ny människa. Eller nåt i den stilen, sova ska jag iallafall.
Puss från mig


Det bästa jag någonsin lärt mig är att inte tänka så mycket, inte fundera och grubbla över onödiga saker. För det löser sig alltid!
Karro övertalade mig någon gång en sen sommarpromenad när vi dikuterat meningen med livet, typ.
Och det är sjukt vad rätt hon har.



Kommentarer
Postat av: sabina

jag gisar på att maria smsade dig;P

2008-10-30 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0