Somehow I just lost my words

Jag låter Winnerbäck(förra inlägget) tala för mig idag.
Jag läser gamla inlägg och ser hur mycket mer jag hade att skriva då. Hur mycket intressantare det är att läsa det jag skrev då.
Jag hade väl inte ett mer intressant liv då. Jag hade nog bara ett bättre sätt att få ut tankarna, genom kroppen och ut i fingrarna, för att sedan nå tangentbordet. Nu fastnar mina tankar och känslor någonstans på vägen ut. Men jag kan iallafall försöka beskriva min känsla nu. Lycklig och pepp, det liksom spritter i benen och jag orkar inte sitta still längre.
Det blir nog kul ikväll! Känns varje gång som det var hundra år sedan sist vi träffades. Och det kan bero på att vi inte träffas en massa gånger varje dag längre.

Den här veckan har jag insett meningen i att vara virrig. Och det är inte särskilt kul kan jag lova. Akta dig för skåpen på Wargen, de är riktigt lämska och slukar nycklar som om de vore smågodis.
Idag upptäckte jag hur man kan vinna utslagspoker med tre tvåor och tre ess. Läs om meningen och räkna hur många kort jag hade. Lite för många kanske. Vi spelade kort i väntan på att bli intervjuad av skol-if. Hampus(fick veta idag att han hette så) hann bli smått galen på mig, inte bara en gång. Det kan ju också bero på att jag vann över han många av de gånger jag inte råkade ha fel kort, haha. Jag fick känna att jag har kvar lite av träningsvärken sen i tisdags.

Ha en bra helg!
Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0