Ledig dag. Blöt dag

Ja, bara för att få skryta lite: Jag var ledig idag! Wey, grymt skönt. Fast då fick vi ju istället en massa läxor som man måste ta tag i någon gång. (Fatum är att jag precis öppnade ordbehandlaren för att börja skriva).
Och nu(ett tag senare) har jag skrivit nästan en halv sida och kan inte komma på mer att skriva om demokrati. För, vad skriver man om demokrati? En krönika, det vll säga, jag ska tycka något om demokrati. Vad då liksom?
Nu har det någon timme och tro det eller ej jag är klar med krönikan!

Idag har Anna förgyllt min dag. Vi har varit och tittat på kläder och skor nästan hela dagen. Kul kul! Jag velade jättelänge men tillslut köpte jag ett par senapsgula leggings och en stor mysig stickad tröja. Anna handlade skor. Mitt paraply hann även gå sönder och vikas åt fel håll och så vidare och vi tog bussen åt fel håll både till och från lillänge, men vi är glada iallafall.

Åh vad ingen bryr sig om vad jag köpte för kläder och åh vad jag brukar hata sådana inlägg.

Nu ska min lilla bror ha datan
Puss från mig

Känslan av att allt börjar gå riktigt riktigt bra
Jag brukar hata den, den brukar betyda att jag närmar mig en vändning
Men snälla, inte denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0