Kan man fylla en scen Kan man fylla en bok

Ord bredvid varandra
liksom på en rad eller två
Noggrannt utspritt
Om jag river sönder pappret
kan du då lägga ihop dit pussel
igen
och börja om från början
kan orden då göra lika ont
ord är bara
bokstäver
är bara
sträck
i ordning

En känsla, en tanke, en färg. Det blir lätt ord på papper.
Nu väntar sömnen efter en färdigskriven svenskatext om slanguttryck, och imorgon ska jag göra allt jag kan på det där jävla matteprovet.

Ha det underbart
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: sara

sv: okej. bra tips. kanske ska kika in på den när jag har tid. är jag för otecknisk hör jag av mig. ;)

och tack, gamla bilder, men i like them ändå :)<33

2008-10-20 @ 22:54:41
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Karro

jävligt bra text hörru du;)

2008-10-24 @ 20:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0