Jag hoppas jag packat allting. Då är jag redo för avfärd

Nu ska jag äta lunch snart(om några sekunder typ).
Jag åker till våran huvudstad klockan två.
Anna väntar på flyget till Thailand just nu. Jag har berättat allt jag kom på om flyget och vart på stranden det finns internetcafeer. Hon har lovat att skriva därifrån och berätta hur hon har det. Och jag ska banne mig läsa varje dag!! Saladan är supermysigt, trevligt och jättefint. Jag ska guida Anna till några bra ställen när hon är där ;)

Och till er som skrivit kommentarer.
Tack Karro!
Och Emma jag går nog på någon film nån gång.
Och kul att du också läser Madde! Hoppas det är mer intressant än Blondinbellas blogg då ;)

Och jag måste bara säga att jag får ont i magen när jag umgås med Eve. Liggandes på golvet och slänger skor och äckel-macka på varandra, tårarna sprutar och det gör så ont i magen att man inte kan röra sig. Kul? Jaaa!

Nu ska jag ladda mp3n med lite najs musik.

Vi ses när jag är hemma igen!
Puss/ Anana Banana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0