IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHH

Tjo!! Jag fick nyss mail från skol-if. Och kan du gissa vad? Gissa vem som kom in? Jag, det kunde man aldrig tro. Jag som inte sa något bra på intervjun och som var helt säker på att inte komma in.
Det var iallafall jag, Jenny, Hampus från riön och Oskar. Mycket trevligt. Första möte nästa onsdag 09.40.

Idag slutade träningen med att vi fick springa ut från sporthallen och ute möttes vi av två brandbilar och massa poliser. Värsta action! Dock läskigt. Och jag vet inte om jag vågar vara i närheten av Johanna och Eve någon mer gång när det blir nädsituation(haha).

Visste ni hur många saker man kan använda en stekspade till? Väska, karta, tennisracket, kyrktupp, pulka, sköld, paraply mm. Detta är  vad som händer i en annan del av nv08 när vi borde lyssna på vad Margareth babblar om.

Nu ska jag fortsätta mitt pluggande
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Maddäähh H, you´re damn klassmate!!!!

Yey, I´ve just been reading you blogg honey ;D;D And I think i´ll do it again ^^



Kraaamizar!! <3<3

2008-10-16 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0