Ett slags tidsfördriv. En del kallar det höst



Egentligen så är det väl inte så konstigt att sakna sommaren.

Vad ska vi säga, sju månader va? Sju, hela månaders väntan igen! Sju månader med kalla vindar och vit snö.
Men jag vet att det finns de som gillar vintern. Kul för er, för då har ni verkligen hamnat i rätt stad ;)

Jag har varit opositiv på sitone, eller negativ för er som inte är ett fan av "o-orden". Inte likt mig. Jag ska skärpa mig! Men allt har sina upp- och nedgångar. Det måste få gå neråt ibland. Som min pappa alltd sa när jag var liten och klagade på att jag hade tråkigt: "Du måste ha tråkigt ibland, för att det roliga ska bli roligt". Surt bara att när det är riktigt riktigt bra ska bli trist och jobbigt.
Jag har så mycket jag vill säga, men det blir inga vettiga ord och inga fullständiga meningar av någonting.
Eller jag kom på något smart igår kväll, sådär man gör precis innan man är påväg att somna. Men det glömdes bort innan jag vaknade.

Jag ska kanske till Umeå nån gång i November. Det ni! Och så blir det nog övernattning med Kammen, Liv och Eve i gövikenhallen i helgen. Wihii, kul!

Sov så gott
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0