Du vaknade och upptäckte att det du tagit förgivet redan försvunnit

Biologi och nk prov idag. Jag hade inga förväntningar på att det skulle gå bra, så jag kan väl säga att jag är nöjd. Bara jag får G så var det bra, med tanke på att biologi inte är mitt bästa ämne, helst inte om ekologi och sånt.

Och taket i lyan hade rasat ned märkte vi imorse. Då tänkte nv08 att "äh vi överlever nog" och sprang under allt som rasat och in i biologi-salen. Vi överlevde. Men någon sur tant kom och skällde ut oss.

Tester idag också, tjoho! Kul. Kast med kula, och femsteg. Jag är smått missnöjd med kulan, men jag ska ändå inte klaga på resultatet, det duger.
På måndag och fem måndagar framöver ska vi träna ute på morgonen. Ute! Helgalet kan tyckas, men man ska aldrig sluta förvånas över Hubbes idéer. Sedan. När man får veta att vi ska köra ett "milt mördarpass" så känner man bara hur det spritter i benen och man önskar att de tredan var måndag. Eller som i mitt, fall helt tvärtom.
Men resten av träningen längtar jag tills den börjar. Det lär bli så mycket bättre än i fjol, och det kan inte bli tråkigare och hemskare. Så ge mig tisdag snart!

Nu ska jag börja tänka på att gå och lägga mig
(Shit! Jag kom precis på att jag har en ogjord sida i matteboken...)
Puss från mig

Känslan av att känna igen något, fast tvärtom. Tappa något, fast ändå inte. Förvirring, fast så underligt glasklart.

Kommentarer
Postat av: SARA

jobbigt med prov :( har det hela tiden typ..

bli gärna medlem här, snälla..?



gratiskläder : http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=33448

gratisbio: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=78742

2008-10-09 @ 21:36:54
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0