Det finns en pusselbit som inte vill in

Snälla. Jag tror jag redan är i behov av lov! Jag är smått frånvarande på lektionerna, vill bara sova. Börjar bli skoltrött och, idag låste jag in alla mina nycklar plus mitt passerkort i skåpet.

Jag har också varit till tandlälaren idag, igen. Infektionen var inte bra och den verkar tydligen vara ganska allvarlig för jag ska dit på torsdag igen. Men liksom, hur många lärare tror på att man är hos tandläkaren tre gånger på en vecka?! Det känns som en dålig lögn bara. Men vad ska jag göra? Jag kan ju inte går rumt med en infektion och uppsvullen kind hela livet.

Idag hade vi tester på FIG! Jaa!! säger jag bara. Så underbart. Nu när det började igen förstår jag hur mycket jag egentligen saknat det. Fast jag kunde knappt springa, känns som jag glömt allt. Båda 60meters starterna blev totalt misslyckade. Fast jag slog Eve med några centimeter på stående längdhopp. Det var det viktigaste idag! Förstå ironin. (Att hon var betydligt mycket bättre än mig på 60m och brutalmage borde jag spara som en hemlis, men nu är det försent).

Nu måste jag verkligen plugga. Spanskaläxa tills imorgon och Biologiprov på fredag. Trevligt värre...

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0