Alla ögonblick vi jagar, för att vara nånting mer än bra att ha

Jag var hos tandläkaren idag. Jag som trodde de tvar en visdomstand som krånglade. Det visade sig att jag har någon slags infektion i en tandköttsficka längst in i munnen. Tandläkaren petade en massa och tvättade sedan med något som smakade förjävligt och sprutade sedan in medicin i såret han lyckats åstadkomma. Jag har nästan samma slags infektion vid tanden som Sotis hade, fast jag lär ju inte avlivas för det...
Jag ska tillbaka till tandläkaren imorgon. Så jag kommer missa början av idrottslektionen. Igen! Inte bra det här. Jag har knappt kunnat vara med på idrotten hittills. Jag undrar egentligen vad läraren tror om mig.

Sedan blev det bråttom till cirkusen för att hinna äta pizzan Karro vart så snäll att ta med.
Sedan, tro det eller ej, men jag lärde mig att jonglera med käglor lite smått. Fast att jag skulle lyckas med, som Vincent sa, att om han väckte mig mitt i natten skulle jag kunna jonglrea med käglor, är väl kanske lite för stora förhoppningar.

Nu väntar sängen på att jag ska komma
Godnatt och puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0