"-Grusförsbacke? Då vet man ju inte om den är uppför eller nerför. -Men en backe är väl alltid både och!"

Jag träffade Elinor i veckan! Kulkul, och hon flyttar alldeles strax till Spanien(!) och jag är inte avundsjuk. Nejnej tro inte det. Jag har alltid älskat hösten och vintern, skönt med minusgrader och ihållande förkylning...

Jag har lovat att länka till Eves blogg så då kan jag ju passa på att göra lite reklam för den också. Kolla in http://evely.blogg.se/ :) Min lilla neu kompis. Måste ju bara kalla henne för det nu när hon gör så stor grej att jag går natur.
Och jag ska hjälpa dig lilla otekniska neumänniska med din design ifall du vill. (Bara för att jag är så grymt teknisk av mig att jag nästan borde extrajobba som någon slags tekniker) Åh vad jag älskar ironi, Sabina fattar du?
Och lilla Sabina. Det är jättegulligt av dig att läsa min blogg 87 gånger per dag bara för att det ska se ut som att jag har många läsare, men jag förstod direkt att det var du ska du veta. (Sabina ska för tusan glo på Winnerbäck idag!)

Och Anna. Jag tror vi har dåligt inflytande på varandra. Hur ska detta sluta? Fast det var hundra tusen gånger roligare att gå på stan med dig.

För Ikväll vill jag glo på Winnerbäck dvd med Karro och de andra som har lust att komma och bara mysa.
Puss från mig

P.s. Tack för skjutsen igår Anna! :) (Fast vi gick från stan och hem för vi hade inte riktigt koll på bussarna. Hahaha) D.s.

Kommentarer
Postat av: sabina

hehehe men tänk vad roligt när det står 100 läsare har läst ditt inlägg:) hehe <33 ironisk oironsik och pervers! hahaha

2008-10-04 @ 13:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0