I don't know, but I do care

Underlig dag.
Vaknar innan 6 och är alldeles för pigg.
Var på skol-if mötet i nästan 20 minuter för att sedan skynda mig till spanskan för att vi hade prov.
Efter prover var de flesta försvunna och jag för mätt för att gå och äta med Karro.
Så jag sitter i lyan och spelar kort och tillslut får jag ändå min mat för att Hampus inte heller hade ätit.
Och, jag hinner också förbereda min pratgrejs om en artikel på engelskan, på håltimmen.

Sen gick det utför. Jag sparkade upp en dörr och fick jätteont i jumsken så jag knappt kan gå i trappor.
Sen missde jag alla bussar hem, från jag slutade skolan tills klockan var tio över sex. Om du inte tror mig, så kan jag lova, det går faktiskt.
Och jag fick veta av Mathias att jag är tankspridd, antar att det inte är positivt, haha. Men ändå, ska han säga, han som inte förstod att busshållplatserna var åt det håll bussen åker, hahaha ;)

Och Eve borde anställa mig som "mamma". Det verkar behövas ibland, "Anna, jag har inga strumpus, jag har ingen hårsnodd, jag har inget puder" osv. Gulleve ;)

Och. Jag älskar onsdagar! Slappa. Sköna. Superhärliga.

Ha det underbart!
Puss från mig

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag förstår inte riktigt hur man kan missa alla de bussarna, men om man heter Anna Nymo så går det!! ^^

Haha, jaa, det var gott på "Bylla". Hörde att det var blodpudding på matan :S Fy fabian, inge gott alls ju.

Hehe, det är bra med mig =)

Förrästen, idag när vi bara var några kvar på spanskan så sa Soledad så här:

"Tycker ni jag är dålig lärare?"

"Jag kan sluta!"

"Jag är 65, och kan ju ändå gå i pension..."

Bla bla bla..

Vi försökte övertala henne om att hon skulle stanna, haha ;D <3

2008-11-12 @ 22:08:23
URL: http://designofemma.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0