You're not really on your own

Till att börja med. Jag, Anna Nymo har köpt skor, som inte är av conversetypen eller liknande, och jag gillar dem verkligen! Svarta, smått spetsiga och med en liten klack. Super duper sköna! Liksom ända sådana skorna som varit riktigt sköna OCH snygga.

Och idag hade vi väntat tillräckligt, nu är det nästan vinter så nu var det dags. Vi grävde en liten grop och nu ligger Sotis där, utanför köksfönstret. Kalla mig överkänslig, säg att det bara var ett litet husdjur. Men mina tårar gick inte att stoppa och jag förstår nu hur mycket jag saknar mitt lilla marsvin. Liksom, när jag vaknade mitt i natten och inte kunde sova och såg att hon också var vaken och att jag inte var själv så vi kunde skrämma bort mörkret tillsammans. Eller som de gånger mamma hittat mig med henne uppkrypen under min haka och båda har somnat framför tv'n. Eller på sommaren när hon gjorde lyckoskutt i gräset, men sedan blev rädd och kom springande upp i mitt knä.
Och egentligen är det väl inte konstigt alls att jag saknar Sotis när hon bott i mitt rum stor del av mitt liv.

Ett som är säkert är iallafall att jag saknar en del av mig, den där lilla svartvita delen kärlek.
Men det känns bra nu att lilla marsvinet ligger i marken Som att lämna en del av barndomen.

En dag fastnade vi på bild :)
Photobucket


All my love
Annapannapyttipanna

Kommentarer
Postat av: Emma

Gud vad hemskt anna, jag gråter faktiskt här! =O Jag vet hur det känns, så mycket kan jag säga. Hoppas Sotis får det bra i marsvinshimmlen =)

Hur är det annars?

Kraam!

2008-11-11 @ 21:55:26
URL: http://designofemma.bloggsida.se/
Postat av: okänd kändis

du är söt! :)

2008-11-16 @ 22:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0