Have you seen my friends? They're just the same

Ojojoj vi tre i ett nötskal. Jag tror inte du på något sätt kan förklara det bättre. FLUM helt enkelt.

Vad skulle jag göra utan er?

Photobucket

Och Sabina. Denna bilden enbart för din skull. Snacka om att fastna på bild, snygging! Sex av sex toasters som "någon" sa när vi stog på en stege flera meter upp i luften och var osäkra på om vi skulle överleva, eller om stegen skulle fälla ihop sig.
Jag och Karro har ett väldigt allvarligt problem. Det har inget med stegar att göra, snarare grekiska gudinnor och korkade personer. Vi får komma på något bra till detta. Men måste bara säga att det är typiskt Karro alltså, för bra för sitt eget bästa.

Och för övrigt borde jag plugga, Men riö-frågorna tar död på mig. Farmor har bakat någon slags pepperkakor, det låter som ett bättre alternativ.

Pussar från mig till dig

Kommentarer
Postat av: sara

härlig bild anna :) kram

2008-11-04 @ 20:27:34
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: sabina

haha taaaaaack äntligen en bild där jag inte ser ut som gud vet jag!! hahahahaha:D grekisk gudinna och hello sunshine undra vad som kommer next:D

2008-11-05 @ 18:22:08
Postat av: sabina

historiens mest knäppa och roligaste kväll på länge:D

2008-11-05 @ 18:23:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0