Chaos in my brain.

Nattens samtalsämne, "Vissa andas väldigt högljutt." Och efter att vi diskuterat det väldigt länge och kommit fram till att vi båda andas ganska så tyst, vaknar Karro och säger: jaha, ni hade med er egna filtar!
Jag hinner ju knappt träffa er nu för tiden, så det här får vi göra oftare mina gamla goa vänner :)

Idag övertalade Hampus mig att gå på julskyltningen. Ojojoj jag går nog inte dit nästa år, typ pensionärernas riksförbund som står och säljer lotter. Mycket givande kanske... hahaha. När vi blivit väldigt less gick vi till Jonas och där var Jenny så då hade jag någon att springa med till bussen. Tur.

Och Eve, jag kan ta hand om mig själv!!!

Dikten är fortfarande inte klar. Men banne mig att jag ska göra den så bra som möjligt!

Och ikväll har ÖGIf, Leo(eller, kanske inte leo då eftersom han skulle spela fotboll hela helgen, men resten av gruppen) & co sprungit i ösk igen. Stackarna.

Ha det underbart!(jag gillar den frasen bara)
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0