Det är så lätt att gå på Det är så svårt att stanna upp och gå tillbaka igen Som du vet

Jag har för lite tid för allt. Det finns ingenting jag verkligen har tid med. Och som du vet så har jag alltid mer att göra än vad det finns tid för.
Men, jag antar att om ett dygn skulle ha hundra timmar skulle jag ändå ha lika lite tid över. Och jag antar att jag gör som precis alla säger åt mig att göra, "Du måste prioritera, Anna!". Jag antar att jag prioriterar. Och jag antar att man också halvt undermedvetet prioriterar det som är viktigast. Tyvärr, eller nåt, så finns inte skolarbetet med där. Men vad spelar det för roll, jag har ju ändå aldrig haft som mål att få mvg i alla ämnen, utan jag ser hur det går. Och hittills har det ju funkat.

Och nu, till dagens stora upptäckt.  Filosofi någon gång ibland är nödvändigt om man går nv. Man mår bra av att bara  flumma ur helt  ;)

Och  jag är så sjukt trött både i kroppen och i huvudet. Jag ramlade omkull idag när jag skulle ta fram grejer ur skåpet.

Och vi var helt klart bäst på riö-teorin idag. Medans alla andra sporter var jättenoga och gjorde värsta diagrammen ritade vi ungefär en tredjedel av tre egenskaper. Allt det där ingående som alla andra hade var nog inte så nödvändigt.

Nu ska jag sova, så jag inte trillar omkull igen, och bara hoppas att spanskaprovet imorgon går bra.
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0