Den är nog lika grym och svartvit som man tror

Jag har tråkigt. Jag kom hem sju idag, då fikade jag och duschade riktigt långsamt för att få tiden att gå. Då var klockan åtta och jag hade inget annat att göra än matteläxan. Jag räknade några tal och sedan blev jag så arg på matten så jag gick till datan istället.
Så nu sitter jag här, klockan är knappt nio och jag har absolut ingenting att göra. Meningslös kväll eller vad? Det värsta som finns är att ha tråkigt, faktiskt. Jag vet att det finns ni (få?) som älskar att ha tid över och bara göra ingenting. Men jag står inte ut.

Jag tycker att alla ska sluta skratta åt våran FN-resolution om Tuvalu: "Vi är 11 tusen invånare(lika stort som Brunflo), våra fyra taxi-bilar kör inte fortare än 20 km/h för att kunna dryga ut avstånden så mycket som möjligt(de 500m ca) och hjälper ni oss inte blir vi det första land som sjunker(Fatta lix, första landet som sjukner. Klå det om ni kan!!" Jag menar, vad kan låta mer seriöst? ;) haha

Och Eve, det är sant! Linda Bengtzing sjunger: Jag kan va under, jag kan va över svara mig ja eller nej lalalalala hur svårt kan det va? lalalala.

Imorgon är det fredag. Underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sabina

hahahah linda bengtzing sjunger så!!! ni trpdde inte på mig förut! ;P

2008-11-23 @ 16:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0