The world in colour

Idag åkte jag från träningen på cirkusen för att åka hem för jag hade så grymt ont i magen och så har jag plugg som ska göras. Magen är inte bättre fast nu ska jag börja dricka hälsodryck igen. Men jag kan typ hälften av engelskglosorna, mycket bra för att vara jag måste jag säga.
Att jag har ont i magen kan bero på att jag ätit farmors mystiska pepperkakor igår och idag, fast de är ju så goda!

Idag lyckades jag och Emma missa en massa av engelskan för att vi inte hann till början på grund av riö-träningen. Åh vad jag älskar riö ibland! Fast jag är orolig för mitt engelska betyg.
Idag hade vi också någonting udda på biologin(igen). Och när vi sitter och pratar om pingviner i, vad kan det varit, fyrtiofem minuter(?) så undrar jag verkligen varför jag går nv.

Jag och Johanna hade också ett mycket intressant samtal idag, ojoj. Hahaha.
Och jag och Anna förstår inte varandra när vi pratar, men det lär vi oss nog.
Och Sabina, är det du som varit inne i min blogg en massa gånger idag bara för att vara snäll igen? Avslöjad ;)

Nej, nu ska jag sova och övertala magen att bli bra. Skicka mig en dröm med "bra-mot-magen-saker".
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0