Jag står fast vid allt jag sagt senaste tiden

Igår såg jag äntligen Patrik 1,5. Den var riktigt bra!

Idag har jag sett helt galen ut.
Jag och Karro var duktiga och klev upp tidigt för att åka till PC klockan tolv och fota oss inför Nu knycker vi tältet, föreställningen vi ska göra till våren, som du absolut måste se!!




Ikväll ska jag på middag. Hörde att det blir tacos, mmm! Mycket mycket trevligt.

Och Karro, jag vet att jag är helt dum i huvudet egentligen som låter det som är bra bara rinna mellan fingrarna på mig. Men det är så mycket lättare att såra sig själv än någon annan. Och allt är bra som det är nu! Jag bestämde mig för att det var fel och jag står fast vid det. Dessutom så börjar det bli längesedan nu.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: sara

häftig bild! :D

2008-11-30 @ 12:30:10
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0