Något är inte som det borde

Jag vet att jag är feg. Jag borde göra något åt det jag kallar problem för att få dem ur världen. Men som sagt, jag är för feg och fegar ofta ur. Du ser jag förmår mig inte ens att skriva vad själva problemet är. Men det är inte nödvändigt, för det handlar inte om att någon ska förstå, eller att jag vill ha hjälp av någon. Jag känner bara för att skriva av mig litegrann. För problemen, som du kanske inte skulle kalla problem vad vet jag, måste jag lösa på egen hand. Men det är ganska svårt när man som jag, är feg och velig och inte vet hur jag vill och borde göra för att få någon ordning på allt.
Så tillsvidare tänker jag så du nog hör hur det knakar. Nej, inte riktigt. Jag får se hur allt blir, hur det löser sig, om jag lyckas lösa det eller om jag får se allt att långsamt försvinna.
Mitt värsta problem är att jag faktiskt bryr mig om hur allt kommer att bli. Men det löser sig nog, värre är det med engelskglosorna.

Och! Jag hittade en hundring idag, det var trevligt. En rigtigt god fika skulle inte sitta fel.

Ha det underbart och kramas mycket, sprid kärlek för sjutton! Människor behöver det, speciellt när det är mörkt och kallt.
Puss från mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0