Lever så mycket man hinner

Jag ska inte till cirkusen till tolv. Sabina är tydligen den enda ordentliga, hon hade såklart koll på att det började ett.

Fredagskvällen var kul. Trevligt hemma hos Madde. Vi borde filmat när vi skulle gå hem efter att vi följt Tommy, Jens & co till bron, så de kunde gå säkert till krogen sen. Det var humor på hög nivå, både jag och Madde är lika kissnödiga och småspringer från bron till Ica nära(helt plötsligt kändes det väldigt långt) samtidigt som vi planerar hur vi ska låsa upp dörren, ta ut nyckeln, vem som ska gå på toa först osv. Allt för att det skulle gå så fort som möjligt, ojojoj säger jag bara.

Gårdagskvällen var också mysig. Fast det är så många lägenheter där så jag kommer nog aldrig hitta till Leo. Såklart lyckades vi hamna framför någon skitläskig, och emellanåt skitseg, skräckfilm(igen). Fast vi måste ju se slutet någon gång också ;) Och jag vill aldrig mer spela kort mot Leo, det är ju knappt kul, haha. Jag fattar inte hur man kan få sådär bra kort ens. Jag kan ju erkänna att jag förlorade vändtia 3-1. Den gången jag vann gick han ut på en tvåa, lyckat av mig!

Ha det underbart. Och nästa gång vallafolket träffas och gör något kul ska jag se till att inte ha annat för mig.
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0