Karro, det är lugnt. Våra mest använda ord förutom oj, va fan anna osv.

Att tala sanning är att ljuga så folk tror en.
Ja, så kändes det idag på tyg. Eller egentligen varje gång. Om de små gulliga barnen frågar något, låter jag jättevetande och svarar något som låter jättesmart. Typ. Väldigt kul, hahaha.

Jag och Madde hade ett riktigt serious talk idag. Jag är seriös och hon frågar "vad har hänt? Har du glömt nycklarna?". Det var seriöst, men nycklarna hade jag med mig.

Det var skolkort idag. Vill ni se någon som ser riktigt udda ut, kolla på nv08 mittenraden längst ut till höger. Jag lär se sur, uttråkad, skrämd, äcklad ut och allt möjligt  på en och samma gång.

Jag har kommit på hur sjukt bra det är att träna. Det är liksom en perfekt ursäkt för att slippa plugga. Nej, jag hade träning igår och i måndags så jag kan inte mina engelskglosor tills idag(onsdag). Jag menar, hur många gånger har jag inte sagt och tänkt så. Underbart!

Vem sjutton är okänd kändis? Bara undrar.

Ha det underbart så ser vi till att göra något bra med livet ;)
Pussar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Anna, jag älskar dina blogginlägg - ÄLSKAR!

Och förrästen så vet jag att du kommer se jätte bra ut på fotot! =) Som alltid liksom... =D



Haha, det är bra att jobba också. Kommer alltid med den ursäkten om jag inte har pluggat ;)

Kraam!

2008-11-18 @ 20:38:55
Postat av: Emma

Anna, jag älskar dina blogginlägg - ÄLSKAR!

Och förrästen så vet jag att du kommer se jätte bra ut på fotot! =) Som alltid liksom... =D



Haha, det är bra att jobba också. Kommer alltid med den ursäkten om jag inte har pluggat ;)

Kraam!

2008-11-18 @ 20:39:14
Postat av: Emma

Anna, jag älskar dina blogginlägg - ÄLSKAR!

Och förrästen så vet jag att du kommer se jätte bra ut på fotot! =) Som alltid liksom... =D



Haha, det är bra att jobba också. Kommer alltid med den ursäkten om jag inte har pluggat ;)

Kraam!



Råkade glömma namn, etc... hahahehohi ;P

2008-11-18 @ 20:40:27
URL: http://designofemma.bloggsida.se/
Postat av: Emma

Åh shieeet...

Jag är ju knäpp jag.

Men du kan ju läsa alla kommentarer, aight? :P

2008-11-18 @ 20:41:25
URL: http://designofemma.bloggsida.se/
Postat av: My Josephine

Godtar dem träning som ursäkt ? :S Heheh

2008-11-18 @ 20:52:50
URL: http://mitsukononame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0