Jag är less på rubriker

Idag har jag läst hundra sidor i en engelsk roman, jag har fortafarande trettio sidor kvar tills imorgon. Det gick upp för mig någon gång idag att, shit jag ska skriva rescension nästa vecka, jag har bara läst en tredjedel av boken! Men jaja, nu har jag lu läst största delen av boken.

Igår sov jag en timme, precis som jag sagt att jag skulle. Sedan blev det filmkväll och ut-och-gå-i-snön-och-bli-blöt-kväll :) Påväg till Ica kvantum hann jag bli riktigt snöig och från lägenhetsbalkongerna droppade det snö/regn-klumpar. Vi hittade en skräckfilm som vi kanske skulle klara av att kolla på. Men det var inte så farligt som vi trodde, den var lite halvseg och det enda läskiga var stora insekter. Men ändå, vi hoppade till och gömde oss bakom kuddarna ett antal gånger. Haha, det är faktiskt väldigt kul att titta på skräckfilm med någon som är lika rädd som jag ;)

Och jag tycker synd om ögifs grupp A, Leo, Andreas o co. som var och sprang på ÖSK idag. Ibland känns det så obeskrivligt underbart att gå RIÖ.

Nu ska jag fortsätta läsa engelskan och sova riktigt länge. Sovmorgon imorgon!

Ha det superbra
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0