It's like taking a guess and don't know the answer

Idag hade vi någon jätteläskig vikarie på idrotten. Jag skämtar inte, jag är rädd för han. Han var två meter(ungefär då) lång, stor som ett hus, står och skriker och tror det är body builder-träning. Som om det inte räckte sätter han på sin egenvalda musik där någon sjunger om playboys i hela världen. Och, det slutar inte här, jag fick även veta att han legat med en elev. Läskig människa.

Det var tester på FIGet idag. Wiiiihiiiii säger jag bara!!! :) (Ta det som du vill, hihi.) Och jag är nästan glad över att jag glömde mina spikskor för Eves är så grymt mycket skönare och sitter så grymt mycket bättre. Det kanske är så att jag ska anställa Eve som mamma istället.

Jag har haft "Celebrate good times, come on!" på hjärnan hela dagen idag utan att ens veta sist jag hörde den låten.

Nu ska jag fika. Och som vanligt avslutar jag med att jag tycker ni ska ha det underbart!
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0