If I'd fall would you pick me up?

Sabina är ju för gullig. Nyss ringde hon från Eastern Palace och babblade på lika glad och galen som vanligt. Karro sa hej, hon är också gullig.
Det känns lite speciellt, vi har gått på samma dagis, skola, kyrkis, tyggrupp osv hela våra liv och nu åker de på klassfest själv. Väldigt komiskt att vi inte gått skilda vägar förrän efter fjorton år tillsammans, eller snart femton egentligen. Det är verkligen på tiden nu;) hahaha. Och jag tror inte man någonsin tappar kontakten med de som stått en nära så länge. Liksom, hur skulle man kunna tappa kontakten med de som varit ens närmsta vänner nästan hela livet?

Nu blev jag väldigt djup, inte meningen. Jag är lycklig utan någon anledning egentligen, jag skyller på det.

Nu ska jag snart ta bussen till Madde. Tommy skulle ut på krogen ikväll så hon ville ha sällskap i sin lilla lya. Och det tackade jag inte nej till när båda annars har så fullt upp.

Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer
Postat av: Emma

Gick de på Eastern innan de skulle på festen? =)

2008-11-22 @ 15:51:49
URL: http://designofemma.bloggsida.se/
Postat av: sabina

hahah vi är komiska:)

2008-11-23 @ 16:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0