Ibland undrar jag vad jag håller på med. Nästa sekund känns allt bara så rätt

Less, trött, slut och irriterad.
Dessutom så gör min vänstra jumske förjävligt ont, jag kunde knappt träna idag. Jag värmde upp, körde typ en övning innan jag var tvungen att ge upp för att mitt ben inte går att lyfta, sträcka eller gå för mycket på. Så nu får jag inte träna imorgon och kanske inte på måndag...

Och, jag får inte bort brunfärgen från min rygg och ansikte. Jag kan lova att det inte ser bra ut. Och jag såg inget vidare bra ut idag heller, helt galen måste jag sett ut. Men go Tuvalu! iaf.

Och, jag ska skriva en dikt tills på måndag. Jag har kommit in i en sådan där period igen då jag inte kan skriva. Ingenting blir bra, allt blir bara en enda röra av ord. Det går inte direkt bättre för att jag inte gillar min svenskalärare och just därför vill göra den så bra som möjligt.

If it's a broken part, replace it
If it's a broken arm then brace it
If it's a broken heart then face it

/Jason Mras
(Texten har ingenting med något att göra. Jag bara gillar faktumet.)

Nu ska supertrötta Anna gå och sova. Ha det underbart!
Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0