Don't know

Det går att förändras sjukt mycket på inte alltför lång tid.
För ett halvår sedan var jag inte samma som jag är nu, samma person men inte på samma sätt. Allt jag tänker tänks annorlunda nu.
Och ett halvår innan det var det ännu mer annorlunda.
Det går framåt.

Något som inte kändes lika lyckat för ett halvår sedan känns helt annorlunda nu.
Och då hade jag förväntningar. Nu har jag inga förväntningar eller förhoppningar eller något sådant, jag är ledsen men det har jag inte. Jag tar en dag i taget och ser vart livet leder.

Eve slog mig idag(fast det förstod jag att hon skulle göra, haha), jag tror hon är lite förbannad på mig. Hon kanske hade sina anledningar. Men du ta det lugnt ;) Allt är prima vettu!

Jag har tappat orden när jag skriver igen. Jag ska skriva en dikt på skolan. Ingenting blir som jag vill, allt blir bara dåligt.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0