Det blir fel hur man än känner

Fucking bitch, you fucking fucking fucking bitch
Sorry, kom bara att tänka på en låt vi lyssnade på i måndags när vi städade cirkusen. Ja, den är sjukt dålig, men fastnar på hjärnan.

Jag hoppas och intalar mig själv att det bara är fullmånen som påverkar mig. Annars är det illa.
För virr för sitt eget bästa brukar det kallas.

Jag är fortfarande kvar i något jag trodde jag lämnat bakom mig. Men kanske är det så, att vissa saker inte går att ändra på.
Men ändå så vet jag ju att jag aldrig skulle tillåta mig själv att gå tillbaka till något som varit, något jag varit.

Så nu blickar vi enbart framåt. Det som hänt har varit, det som händer i framtiden måste vi se till så det blir bra.
Öppet hus imorgon. Sedan träning. Och sedan filmkväll. Sånt gillar jag!

Osammanhängande inlägg. Det måste bero på månen.
Jag tycker du ska lyssna på Winnerbäck-Pacemaker(rubriken)

The future-here we come
Pusselipusspuss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0