Det är väl tanken som räknas ändå Jag skulle önska att tanken var klar

Jag följer grupptrycket. Hmm... Vad vet du egentligen om mig?
http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0811071128104084&a=1&
 
Idag diskuterade bomber på spanskan. Soledad blev förskräckt, "Mamma mia! blablablabla(på spanska)". Sen frågade Anna om man skulle skriva meningar på svenska. Soledad svarar ca fem gånger, "Sluta tänk på bomber nu. Ni kan sjunga 'bailar la bamba' så kommer ni på andra tankar. Vem var det egentligen som tänkte på bomber hela tiden?

Sedan fikade vi på Törners. Det var mysigt, och väldigt gott. Och kul, Julia sa att nv08 var full hela tiden. (Så det inte skulle gå att byta till den, men det tog det ett tag innan vi fattade). Sedan var Karro lite glömsk. Så hon fick springa tillbaka till Törners och hämta sin påse med kläder ;)

Nu höll jag på att skriva godnatt. Det ska jag inte.
Ha  en underbar helg, ni underbara människor som läse det här

Puss

Kommentarer
Postat av: Sara

sv: okej, vad konstigt, ska kolla up det..

okej, Den är jättefin, LOVE IT! hihi ;) Vilken text menar du? :)<3

2008-11-07 @ 23:07:33
URL: http://sarassplace.blogg.se/
Postat av: Sara

sv: sorry. men jag kom på direkt vad du ménade med texten, men iaf, det står ju om molusker (som är ett djur på monki) men det är ungefär det enda jag fattat, haha, men det gillar jag ändå med den, att den är lite mystisk lixom ;) <3

2008-11-07 @ 23:08:52
URL: http://sarassplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0