Solen skiner iallafall...

Solen skiner iallafall.
Sen är jag så sjukt less på allting så jag kommer få psykisk nedbrytning snart.
Varför ska allt viktigt i skolan vara de sista veckorna? Varför har vi inte gjort nånting på spanka/svenska/engelska- lektionerna sen i februari? Varför ska vi då ha viktiga prov och grejer nu?
Och för att inte tala om biologin...
Men alla sjukt lessa nioklassare. Nu är det bara 12 dagar kvar tills vi slipper grundskolan förevigt!!

Men solen skiner iallafall.
Och jag och Eve var tränare för grupp C för första gången. Det var så mycket roligare än vad jag trodde det skulle bli. Och det är världens sötaste grupp! Jag skojar inte.
"Anna! Anna! Heter du Anna? Det heter min mamma också!!" -dagens skönaste kommentar.
Och så är det ju alltid kul att de tyckte det var jätteroligt att ha oss som tränare ;)

Men solen skiner.
Och jag vet äntligen vad felet med min kulteknik har varit på sistonde och jag lyckades ändra på det också :)

Ha det bra alla i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
Sugen på en ny design till din blogg?
Kika in hos mig, eller så kanske du fastnar för något annat ;)

Hoppas du haft en toppen dag :)

2008-05-27 @ 22:10:11
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Anonym

Älskar solen! Ha en bra kväll!

2008-05-27 @ 22:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0