Jag har väntat på ett sommarregn jag kan förlora mig i...

Hejsan.
Nu sitter jag här på min röda älsklingsstol, har fönstret öppet, lyssnar på regnet och spelar en Winnerbäck-skiva.
Och jag kom nyss på att regn faktiskt kan vara riktigt mysigt.
Men det känns bara så typiskt, som att regnet vill säga " ja, nu är det slut på det roliga. Imorgon är det måndag igen."
Men jag ska sitta och njuta av att det fortfarande är helg, ett tag till. Men det är iallafall sovmorgon imorgon, så jag överlever nog dagen, även om det är musikal hela dagen...
Och jag har några "nyårslöften" såhär på början av sommaren.
· Jag ska tänka och grubbla på saker mindre, påminn mig om det ...
· Jag ska vara mera positiv, ännu mera.
· Jag ska verkligen ta vara på denna sommar!! :)
· Och så ska jag bli brun också. Detta ska bli mitt första år jag inte är bland de vitaste.
· Jag ska sova mindre och på något mirakulöst sätt ska jag lära mig att sova effektivare. Sova ordentligt kan man göra när man är pansionär!

Ha det bra gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0