Today is a good day

Först vill jag bara ge Emma och Maria ett STORT tack(igen, ja!) för eran  uppvaktning:) .  Ni hade verkligen inte behövt! Så tack för igårkväll. Men jag tror Maria får fortsätta lära mig spela fotoll, haha.

Idag var det poängjakt! Nej, åka tillbaka  till hofvallen efter nästan en timmes vila hemma.  Nej, det finns ingen starter  där när  tävlingarna ska börja. Vårat lopp.
Men ja, pers i kulan. 10.73 ungefär :) Kulkul. Sedan ett 100m lopp utan någon som helst fart i benen och utan någon  pepp kvar. Den försvann på kulan ;) Men jaja, starten var iallafall bra. Jag ska inte klaga.
Btw nästa helg är det VU. Nu till helgen är det midsommar(nästan ingen fattar det komiska i att vi  diskuterade det i nästan en timme. fan vada stört. haha xD)

På väg hem från Hofvallen höll jag och  Eve på att dö på Johannas cykel, medan hon och Rebecca lugnt cyklade bredvid, haha. Men vi överlevde och kan skratta åt det ;)
Vi har världens sommaruppdrag(jag  och min själsfrände). Det är till största del hemligt,  men handlar om att alla ska uppfatta oss som jättesmarta;) mohaha hahaha

Godnattpuss från mig

Ibland känns det okej att allt är som det är... kanske inte bra, men okej iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0