Orka skriva rubrik idag

Idag kom stora delar av min släkt och gav mig presenter och smakade av min supergoda tårta! Det var trevligt. Farmor och farfar ger mig alltid alldeles fför mycket. Oftast för mycket pengar och hittar alltid på någon ursäkt. Ifjol att jag fyllde femton och att det var speciellt(ehm jaha? varför det?) och i år att jag fyllde 16 och nyss hade gått ut nian.
Men lilla farmor och farfar, har ni inte hört att pensionärer har lite pengar och borde köpa billig mat istället?

Nu har vi nyss haft msn-möte om friidrottsskolan, för imorgon börjar vi jobba :)
Jag har en känsla att det kommer bli flummigt. Ojoj, men kulkul och jobbigt jobbigt. Vi har en timmes lunch mellan de två grupperna och kom på att om de första barnen går en halvtimme efter att de slutat och nästa barn kommer en helvtimme för tidigt så hinner vi inte äta alls. Hjälp!
Jag ska upp innan sju imorgon. Det kommer bli svårt att klara av det. Borde nästan gå och lägga mig nu ;)

Ha ett bra liv saknade klass och resten av världen ofc!
Puss från mig

Varför är jag bättre än resterande världen på att krångla till allting?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0