Min dag, idag

Jag känner att jag och min familj har blivit väldigt bra på att fira varandras födelsedagar på sistånde.
Ifjol var jag i Härnösand och tävlade på den 16 juni och i år kliver jag upp innan sju för att inte komma hem förrän vid nästan fyra. Då jag kommit hem åker mina bröder och mamma iväg på fotboll och pappa lägger nytt tak på huset. Så grymt lyckat..,  men ändå. Vad spelar en av 365 dagar för roll egentligen? Jag har haft kul idag iaf ;)

För idag började friidrottsskolan! Jobbigt ibland när man varit på Hofvallen i många timmar och ingen lysslar och flera står och skriker. Men för det mesta var de små friidrottarna riktigt snälla och gulliga. Speciellt en liten kille, Axel. Han var sjukt gullig, verkligen! Alla hans kommentarer blir föralltid ihågkomna.
Vi har egentligen väldigt slappt sommarjobb. Jobba i typ en och en halv vecka. haha ;)
Så detta blir en bra ekonomisk sommar. Jag har fortfarande kvar hela vårlönen för att ha varit konfaledare plus att det alltid är bra för ekonomin att fylla år ;) haha

Hoppar ni har det sjukt bra!
Puss från lilla mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0