Lystring alla spöken!

Nu är jag i Stockholm och hälsar på släkten.
Idag var det midsommar så då stod man och glodde på en midsommarstång hela dagen ;) Det var så sjukt kul och extremt underhållande och intressant!.....Not....

Friidrottsskolan tog slut igår. Det var lite sorgligt, jag kommer sakna alla gulliga barn.
Men såklart så är det även skönt med en timmes längre sovmorgon och att inte behöva hålla koll på barnen som inte lyssnar. Igår sprang Måns upp till sekretariatet och ställde sig och skrek(!) i mikrofonen så att det över hela stan hördes "Lystring alla spöken!!!"
Men mitt liv fortsätter lika hurtigt nästa vecka. Cykeln är det ända rätta transportmedlet till sommarjobbet. På tal om hurtig så blir det nog ingen måltid på Max(inklusive glass till efterätt) innan träningen nästa vecka. Det var inte så lyckat att springa snabbhets-intervaller med den där goda glassen i magen.
Men vi hade kul på Max iallafall! Även fast vi stod i kö alldeles för länge än vad man orkar och även fast hamburgaren(med guacemole) var jättesvår att äta ;)
Och sedan våran lilla cykeltur med stopp i stan, iklädd klarblå tröja med LEDARE på ryggen och tightsen, behöver verkligen inte förklaras i detalj. Jag tror vi spar detaljerna för allmännheten. När man är trött är man flum, och så är det med det.

Nu har det slutat regna. Jag vet inte om jag kan komma på någon midsommarafton det inte har regnat, så varför skippa traditionerna i år?
Det är trist här, vi kom fram klockan fyra i natt, jag var uttråkad då och jag är fortfarande uttråkad. Men nu hittade jag en bok med en massa låtar, precis bredvid datorn. Så jag ska tråka ut tristessen och spela lite gitarr.

Ha en bra midsommar
Puss

Jag antar att jag vill, nu. Fan också!
Please forgive me...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0