Kanske är jag bara alldeles för bra på att förstöra allting som är bra

Varför ska jag sabba allting?! Varför måste jag alltid misslyckas? Kan jag inte få, för bara en enda gång åtminstonde, lyckas med någonting. Men nej, det verkar inte så. Det börjar bra, men sen, när jag tror att det äntligen har hänt något bra lyckas jag sabba det.
Kanske är det här bara så som jag ser det, eller så som det känns för att jag börjar bli trött nu...
För tillfället känner jag mig bara som en misslyckad idiot.

Ändå var dagen på Jämtkraft arena med cirkusen kul. Och gårdagen var också bra. Och jag är överlycklig över att det är sommarlov och att grundskolan äntligen är avklarad. Det är jag verkligen.

Jag ska inte sitta här längre och klaga. Man ska inte klaga. Jag hatar ju själv när andra klagar eller går och surar. Det är så mycket bättre och enklare att bli förbannad och ledsen. Skrika rätt ut.

Men ibland saknar jag dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0