Årets första myggbett idag. Bakom örat av alla ställen...

Alltså det går knappt att tro på att det är snart slut.
Snart är tiden på valla slut, efter tio jobbiga, sega, men ibland grymt roliga år!!
Jag kommer stå där med mascara rinnande nerför kinderna och röda, blöta ögon. Men jag lovar att stora delen kommer vara lyckotårar. För detta har jag längtat länge efter länge. Även fast klassen kommer vara saknad. Men det blir klassträff om tio år hoppas jag ;)

Det är 10 dagar kvar, 240 timmar kvar, 14400 minuter kvar, 864000 sekunder kvar(från 12 i natt). Det ni!!

Det var ju nästan lite synd om Lina idag. När hon satt och var helt förstörd över att knappt någon hade förberett sig inför någon av de muntliga redovisningarna: "this is my key/shoe, it's very importent to me". Men alltså vad trodde hon egentligen? haha ;)

Idag lyckades jag också tjata till mig den dära riktigt blåa klänningen från Rut och silverhjärtans-örhängena, som jag varit förälskad i länge :)
Även ett par hög-i-midjan shorts och en till klänning(som jag inte vet om jag ska behålla, den satt lite konstigt)

Ne nu kan jag inte sitta och dega här längre.
Ha det bra!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0