23 juni


Jag är förvirrad.
Jag antar att ni har rätt, jag tror jag vill. Men varför måste det bli så krångligt och utdraget?
Kan det inte bara lösa sig. Snälla?

Jag älskar knäppa människor, jag behövde nog den där dyblöta promenaden i spöregn ikväll.
Det var över en vecka sedan jag träffade Karro, så för våran första promenad på länge trotsade vi vädret regelt.
Min regnjacka kommer inte torka på ett långt tag, men det var det värt :)

Jag älskar mitt sommarjobb(oj, vad jag älskade saker nu).
Kling och Klang och charader! Vilken lunch vi hade idag. Typ världens tjejsnack(Andreas var såklart med också). Men det var kul och behövligt, tror jag.
Sedan klantade jag såklart till allting. Glömde titta på solglasögon på stan. Klant! Missade första bussen hem, så jag fick vänta på nästa. Klant! Strässade i mig middag så jag skulle hinna in med nästa buss för att träna. Sporthallen var stängd idag. Klant! Sedan missar jag första bästa buss hem, så jag får vänta på nästa även denna gång. Klant!

Men det har varit en dag av bästa sort! Tror aldrig jag skrattat så mycket som jag gjort på sommarjobbet nu, haha ;)

Ha en bra dag(eller natt, tolka det som du vill)
Pussar från mig

Sluta förvirra mig, eller fortsätt om det leder till något bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0