Så var man hemma igen, men endast för att hinna packa inför nästa resa.

Hej igen min lilla blogg, nu var det ett tag sedan sist jag skrev.
Jag har nämligen blivit jättedålig på att veta om ord ska stavas med e eller ä, bara nu i helgen har jag blivit tokig flera gånger på att min mobil inte kan stava till hälgen, tillslut kommer jag på att hälgen inte stavas med ä, helgen stavas ju faktiskt med e, på samma sätt som endast, nämligen och ändå.
Detta är verkligen inte bra!
Men nu var ju faktiskt inte det jag skulle skriva när jag började den där meningen. För jag har nämligen varit hos mormor och morfar ett tag. Vi hann även med att åka till gammelmormor en dag :)
En middag hos m och m slog det mig hur otroligt svensk jag kände mig just i den stunden. Jag, blonda jag, sitter där, i juli med min släkt långt norrut i Sverige och utanför fönstret spöregnar det. Jag har på mig en stickad ulltröja(mitt i sommarn!!) och äter potatis och fläskfilé(eller något liknande) med brunsås. Det var nästan lite skrämmande.

En sak jag aldrig kommer förstå är hur uttråkad man kan bli hos älskade m m. Men jaja, det finns fler klädaffärer där än här iallafall, vilket alltid är mkt roligt. Jag hittade en Wrangler t-shirt jag velat ha enormt länge, problemet har bara varit att den aldrig funnits i min storlek. Men nu fanns den, sen såg jag att den var på rea också, 99 ist. för 399! Så då passade jag på att köpa en tjock mysig grå tröja också. Jag antar att det blir riktigt kallt i vinter så ull i stickat format blir nog perfekt ;)

Idag skyndade vi oss hem för att jag skulle hinna hem för att träna grupp C. När jag suttit och väntat på Hofvallen till över fem är det fortfarande ingen av de minsta friidrottarna där. Nehepp. Då stötte jag kula istället, men jag lyckas inte hitta rätta känslan, så varenda stöt blir då en halvmeter förkort, alltså knappt tio meter.
Sedan kommer ingen tränare till träningen heller, sedan åkte(cyklade) jag vidare för att åka och träna på cirkusen.
Det var riktigt kul :)
Även fast jag är alldeles för svag och osmidig nu för att klättra i tyg, haha.


Godnatt och sov så gott :)
Puss från mig

Allting går framåt, beror bara på hur man ser på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0