Min rygg dödar mig...

Verkligen. Jag som hade tänkt åka till Strömsund idag, för Dunderkastet. Men det blev ingenting av det pga att jag hade alldeles för ont i ryggen igår. Blev insmord igår med mitt fantastiska Thai-liniment som alltid gör underverk,förutom igår....
Jag tror att jag forfarande har lika ont i ryggen, minst... Men det borde ju släppa efter helgen hoppas jag.
Så sent som i torsdags sa jag "nu var det riktigt längesedan jag hade jätteont i ryggen". Jag skulle nog inte sagt så.

Frstn så är jag jätteglad för Marias skull. Den tjejen ju bara för söt ;) haha

Nu ska jag äta en härlig god lunch(på tal om det så lagade jag en middag igår, som t.o.m blev riktigt god!!)

Puss på världen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0