Jag vill skriva något bra, men jag orkar inte leta orden för en obeskrivlig känsla.

Ja, jag orkar inte packa, orkar inte städa, orkar inte att jag inte orkar...
Hur fan orkade jag skriva hela den där meningslösa meningen? Hmm.

Jag var på Säkert! i Skellefteå!! Det var sjukt bra, Karro du ska få se videon någon gång.

Idag tog jag och Maria cykeln till Hofvallen för att träna lite. Maria som har tjatat i en evighet om att jag ska lära henne springa. Själv fick jag lite tjat på kulan(som tur var) och tillslut lyckas jag dra in bakre foten någon cm(dock flera dm för kort fortfarande) och den rätta känslan är påväg. Wihii!
Jag måste bara berätta om hur roligt det är att se på när Maria springer, hoppar höjd mm. Hon flinar och räcker ut tungan och gör nästan mer grimaser än hon gör annat ibland. Hahaha.
Det är otroligt hur lätt allting är nu när jag är rak och av med tretusen låsningar i ryggen. Det är t.ex helt fantastiskt att springa när det inte tar stopp i ryggen vid maxfart :)

Jag sticker imorgon bitti iallafall. För en liten norgeresa.
Ses nästa vecka någongång. Jag kommer hem igen måndag kväll, eller tisdag eller något sånt.

Nästa vecka blir toppen, som grädden på moset eller som någon annan klyscha :)
Puss från mig

Jag tror att jag vet, jag tror; nu är det lugnt, sen...ja du vet kanske. Förvirringen är stor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0