Just kicking this can along the avenue, but I'm alright. Yes!

Rakblad gör ont
Floder är våta
Syror gör fläckar
Av gift får man kramp
Pistol är förbjudet
Snaror går av
Gas luktar illa
Man kan lika gärna leva

Hittade en dikt idag i en bok. Jag tror jag gillar den.

Idag var jag med Anna, det var trevligt :) Alltid lika kul att båda heter Anna.

Sen blev det mycket stressigt hem för att hinna med bussen till stan, för att få behandling av ryggen.
Det första han gjorde var att dra i benen och sa "det högra benet är två cm kortare än det vänstra, är det mer än 3mm skillnad är det inte bra"
Hmm, det kändes ju sådär lagom kul, sen så tryckte han på en ond punkt så det gjorde sjukt ont i hela benet och jag trodde jag skulle gå sönder. Sen vred han på högerbenet och gjorde konstiga grejer. Och helt plötsligt så var mina ben lika långa igen! Efter mer än ett år!! Wow!
Sen hittade han sjukt mycket låsningar i ryggen, så hela jag bara knakade. Läskigt, men nu känns det bättre än det någonsin känts förut.

Imorgon åkert jag till mormor och morfar halvt mot min vilja. Men det ska bli kul att träffa gammelmormor igen, det var ett tag sedan. Hemma måndag, kanske.

Ha det riktigt bra nu
Puss

Still confused, still everything's wierd.
But it's better, oh I'm so much better
.
I know you know, things have changed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0